play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Excellent Cars

At Excellent Cars we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Excellent Cars

Excellent Cars
5
4.4

Based on 78 customer reviews

Powered by


  • 5

    After care

    By TRACEY ANN B on 02 May 2018 | Verified purchase

    Good service but when had to take car back for a fault had to do 100 mile round trip day off work to take it to a nominated garage they state has to go to . I asked for a garage local BMW garage but would not use. But the garage they sent me was fantastic. They did sort it hopefully


  • 5

    excellent service from excellent cars.

    By W A M on 02 May 2018 | Verified purchase

    Very good staff ,showed me the car i was interested in ,explained the work to be carried out before delivery,agreed a price acceptable to us both .I then paid agreed price.


  • 5

    Excellent service

    By ANNE C on 01 May 2018 | Verified purchase

    Really good. Very attentive and picked me up from Sheffield station


  • 5

    Excellent

    By Marion M on 01 May 2018 | Verified purchase

    Great service fast turnaround found the perfect car


  • 5

    Vauxhall Mokka 13 Plate

    By RYAN T on 20 April 2018 | Verified purchase

    Friendly staff, car seems to be in good condition, but I need to check something with my garage, think it's a manufacturing issue with the brake sticking sometimes. Didn't take too long to sort everything out with part exchanging, and taking my new car away. Free service and MOT upon purchase. Decent price paid for my new car. Would strongly consider using them for my next purchase!


  • 5

    Deception

    By MARGARET D on 19 April 2018 | Verified purchase

    I purchased a Suzuki alto from the above garage which was advertised on auto traders website as a (2013) with 12 number plate and also advertised as 2 previous owners. When I went to visit the car garage they also verified that it was a (2013) 12 number plate and 2 previous owners. Once I had purchased the car and received my documents I then noticed that it was September 2012 registered and also had 3 previous owners. I am very disappointed with this purchase and so upset that I am considering taking the matter further as this is deception.


  • 5

    Excellent Cars - Excellent!

    By Elizabeth K on 14 April 2018 | Verified purchase

    I highly recommend this company. I have just bought a Jaguar x type from them and I couldn't be happier. The car is perfect, they did everything they said they would and more. They are trustworthy, professional and friendly. Thank you Excellent Cars!


  • 5

    Very bad dealer

    By MING Y on 15 March 2018 | Verified purchase

    Very bad ! When I first time to talk me the staff was very friendly , but when I bought the car from them I find something wrong from next day . I talk with the seller I told him something wrong with the car they said call me back but they didn’t

    Reply from Excellent Cars on 17/03/18

    We are sorry that you feel you haven't been listened to & have not had a reply back from us - however our phone records show you we did call you back regarding your query & you mentioned that your Parcel Shelf Was Not Fitting Right - You mentioned you thought it was too short for the car & we said it was what came with the car & You left it at that . We will purchase another one for you - Please contact so we can resolve this matter for you straight away .


  • 5

    Car ran out of petrol when I got round the corner

    By TIMOTHY S on 13 February 2018 | Verified purchase

    Good service, but the fuel light was on when I test drove it, when I collected it a week later it was still on! I drove it to the nearest petrol station but it ran out before I got there, it was outside Meadowhall on a busy road and I received abuse off other motorists for holsing up the traffic. I had to then push it, with the help of passers by into the petrol station.

    Reply from Excellent Cars on 13/02/18

    SO SO SORRY TO HEAR ABOUT THIS TIMOTHY PLEASE CALL IN FOR A FREE TANK OF FUEL THE NEXT TIME YOUR PASSING - THANK YOU FOR YOUR SUPPORT & CUSTOM & FOR POSITIVELY SHINING A LIGHT ON AN AREA WE CAN IMPROVE ON - THANK YOU EXCELLENT CARS


  • 5

    Highly recommend this company

    By Clifford H on 15 January 2018 | Verified purchase

    Had some reservations of using this company due to some unfavourable reviews . Spoke at length with the manager before visiting , this gave me confidence . Didn't feel pressured whilst at dealership . All staff very friendly , professional and helpful . My car was ready for pick up as arranged , full mot , 12 months service Highly delighted with my purchase . Thank you excellent cars

    Reply from Excellent Cars on 03/10/18

    Thank you for the positive feedback, we here at excellent cars aim to offer our customers the highest in customer service and pleasant transactions, we take on board all comments and criticisms alike and look forward to continually raising our standards in the future. Best wishes Excellent Cars Team


‹ Prev Next ›